Sidevisninger i alt

onsdag den 4. april 2012

Påskeæg

Jeg har set flere pynte påskeæg og syntes at de var så flotte at det måtte jeg også prøve. Men jeg syntes at I skulle have skrevet at det er ret svært at tage billeder af det bagefter. Det er næsten lige meget hvordan jeg forsøgte så fik jeg ikke det med på billedet jeg gerne ville have. Så I må tage det som det er.

Ægget var et gammelt og meget farverigt papæg. Det blev grundet og derefter fik det to lag lilla akrylmaling. Aluminiumsfolie blev punchet og klippet op i midten og sat på ægget. En stor sløjfe og blomster fra WOC. Sommerfuglene er embosset med UTEE - jeg er ret vild med den glans det får.

Dette æg deltager i udfordringer hos:

http://wildorchidchallenge.blogspot.com/  Things whit wings.
http://pictureandscrap.blogspot.com/   Brug bånd.




16 kommentarer:

  1. tak for igår, det er blevet rigtig flot, jeg var spændt på at se det efter din beskrivelse

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot, jeg havde slet ikke mod på at kaste mig over det.

    SvarSlet
  3. Et superflot påskeæg - og en fin bord du har lavet, passer godt til de lilla farver !
    God påske og fortsat god dag ...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  4. Et rigtig flot æg du har fået lavet. Held og lykke med udfordringerne.

    SvarSlet
  5. WAUUU!!! Det må jeg altså prøve til næste år.

    SvarSlet
  6. Et superdejligt påskeæg..... God påsketil dig

    SvarSlet
  7. Smukt påskeæg, og sikken en sløjfe, det er de smukkeste farver du har valgt, rigtig god påske morkaren.

    SvarSlet
  8. århhh waue super flot og fede farver

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare smukt..
    Virkelig lækker sløjfe du har lavet,
    det ser smadder godt ud...
    Jeg var lidt heldig da jeg skulle tage billeder af mit fordi jeg jo har lavet den runde bund som det står på så det var ikk så svært.. Men det for at min bedste kan have det stående som pynt jeg lavede den bund...

    held og lykke i udfordringerne :)
    og god påske :)

    SvarSlet
  10. Hold op hvor er det smukt! Det er du sluppet rigtig godt fra. Og ja!! Gu er det svært at fotografere ægget bagefter - hihi.
    God Påske!

    SvarSlet
  11. hvor ser det bare godt ud ... jeg har også i dag købt et papæg.. - som skal pyntes og gives væk på søndag .... så det er dejligt med lidt god inspiration fra dig ... lækkert æg du har lavet .... - Knus og god påske fra mig :)

    SvarSlet
  12. Det ser rigtig godt ud.
    God påske.

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare flot!!
    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap :)

    Rigtig god påske :)

    SvarSlet
  14. Vildt flot påskeæg. (Og fint foto..hihi)
    Sikke en tålmodighed du har med alle de omgange maling osv...
    God påske til dig og dine.

    SvarSlet
  15. Lekkert påskeegg :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring <3

    SvarSlet