Sidevisninger i alt

tirsdag den 15. oktober 2013

Små tasker

Min søster havde ønsket sig et gavekort. Jeg syntes at det er så kedeligt at komme med en kuvert, så jeg måtte i gang med at udtænke en måde at gemme kortet på. Det blev til denne lille taske. Et par dage efter kom der en bestilling på 6 tasker, men der skulle da være lidt at vælge i mellem.
 


Tasken forfra
 


Tasken bagfra. Jeg har lavet en lille lomme, hvor der kan være et bøttekort. Om man vil bruge kortet eller ej er jo en smagssag.
 
 
Det lille kort er pyntet med en enkelt strimmel i samme karton som tasken.

 
Tasken er lavet efter en fil fra Silhouetten bibliotek.
 

16 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de fine :)
    Og ja kan godt følge dig i at et gavekort i sig selv kan være en "kedelig" gave, men det er der jo heldigvis råd for (kan man se) ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte. Dejligt at jeg er den lykkelige ejer af en lignende taske :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en god ide! De er virkelig søde!

    SvarSlet
  4. De er bare rigtig søde og passer bare til sååå mange forskellige små gaver også lige ud over et gavekort, så det er bare emd at bruge fantasien lidt.

    SvarSlet
  5. De er bare så fine! Det er en flot måde, at give et kedeligt gavekort.

    SvarSlet
  6. jeg er også begyndt at ty til Sille når jeg har gavekort eller småting der skal afleveres.
    meget fornemt at du ligefrem har lavet en stribe at vælge imellem, de er rigtig søde

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare søde. God idé med lommen til kortet

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor er de søde

    SvarSlet
  9. aww hvor er de bare super søde de tasker

    SvarSlet
  10. Nøj, hvor er de søde. Og hvor har du da været produktiv. De er smukke og god ide med lommen til kort.

    SvarSlet
  11. Novre.....Hvor er de fine og så i de mængder ! Sikke du kan.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  12. Jøsses..... hvor er de dog søde!!

    SvarSlet
  13. Hvor er de bare skønne. Den fil må jeg helt sikkert have hentet :-)

    SvarSlet