Sidevisninger i alt

mandag den 26. september 2011

Fødselsdagskort

Jeg er med i en fødselsdagskortgruppe på www.scrapsisters.dk

Tusind tusind mange tak for alle de flotte og inspirerende kort jeg har fået. Og tusind tak for de små ekstra ting, der var med. Det havde jeg slet ikke regnet med.  Først stod de til parade på skænken i stuen, men er nu flyttet ind ind i min hobbyhule. Her står de på mit skab. Jeg nyder at se på dem - både med øjnene og hænderne. Der er så mange detaljer på som skal liftes på et tidspunkt samt ideer som skal afprøves.






6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte - men jeg har jo selv prøvet det, så det kommer ikke bag på mig :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en variation.
    Og det er altså så hyggeligt at få så mange kort - ikke ! Jeg nød det, da det var min tur.
    Der er kørt kagemænd og -koner her, så H. havde sved på panden.....og hun nød det, og sagde hele tiden: "Hun siger, jeg er dygtig !" Er der noget bedre ?

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Tillykke med dagen.

    SvarSlet
  4. Forsinket tillykke med fødselsdagen, Rysse - sikke fine kort, du har fået :)

    SvarSlet
  5. Ja, men Rysse, har du haft fødselsdag? stort TILLYKKE og fin kort høst. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Super flot høst fra dagen og forsinket tillykke her på bloggen

    SvarSlet